typingWithFreakFace

typingWithFreakFace
Asslamualaikum..

Monday 11 November 2013

Study Week yg mengembirakan ! 2013

with all cenior and friends yg naik BROGA HILLS
 
at Jeram Toi, negeri 9..
assalamualaikum..  nie sbnarnyer gambar masa g naik Broga Hills then g mandi kat Jeram Toi.. hahhahaha..penat baq hang.. tpi bile dah sampai puncak Broga. mmg puas kot.. duk lama teringin nak naik..mule tu mmg nk pitam bagai.. hahahah..penat giler.. tpi after turun dari Broga.. kami g mandi kat Jeram Toi.. masuk je dalam air tu..fuhhh..!!! tak terkata lah betapa leganya dapat air.. dh lah dari jauh kami datang gara2 nk mandi kat jeram toi..  dgn penatnye.. bile dpt mndi dgn air yg sejuk tu.. sume penat n pening tu hilang!!! lastly, dlm kreta mmg ngntok lah..dh la penat then mandi dgn air sjuk.. bile badan dh selesa..Tidurlah lah penyelesaiannye.. hahahahah..

nie lah knangan yg takkan dilupakan smpai bile2.. sbb ape?? sebab ..... igt senang ke nak naik Broga tu..mule tu mmg dah putus asa tpi bile aku ternmpak sorang nie yg dh tua pon mampu naik..why not me?? why i cant?? jgn sebab sakit nie kau tak boleh ?? dalam hati aku." orang boleh buat knape kau nk berhenti?" 
walaupon aku nie dah blank msa tu aku yakin aku mampu naik untuk tgok permndangan atas.. AKU YAKIN BOLEHH!!! dan akhirnye..aku smpai kat atas..time tu aku nak menangis dah.. air mata aku mmg dah bergenang dah.. btoi lah org cakap kalo nak sesuatu jgn putus asa.. aku rasa puas sgt2 bile aku mampu tgok pmndangan atas Broga tu.. cantik sgt2.. sesungguhnye Ciptaan Allah itu yg Terindah ...kami naik hingga peringkat kedua je.. yg btoi2 puncak tu mmg x larat ahh..nk muntah dah..hahahah..nie je for today.. aslmkm.. muahhh!!!


permandangan dari atas Broga Hills peringkat ke tiga.. nie baru keTIGA ..


No comments:

Post a Comment