typingWithFreakFace

typingWithFreakFace
Asslamualaikum..

Friday 22 November 2013

Hari terakhir semester 1.. kami berpisah.. sedihhh!!!


aSsalamualaikum... taw tak today nk cite nie... semalam adalah hari terakhir paper for my course.. 'AGROBUSSINESS' hahaha.. but not mean i didnt futher my studies after this.. hahahha.. dont misunderstood.. :p  heehe..
setelah hampir sekian lama berstress bagai.. sume kerana FINAL EXAM.. smlm aku dan kwan2 dah lepas dari stressnye exam tu..hahaha.. today nak cite yg cnior aku dah balik umah dah.. smlam kak nisah dan khuzye.. hari ni afiqah dan kak pipah.. kami penghuni bilik 102 kamsis khadijah.. bilik yg selalu menjadi kecoh kalo kehadiran beberapa kakak yg ceria tmbahan pulak dgn perangai kuzy dan ayu yg tak habis2 gelak.. hahaha.. actually hari nie bkn hari yg happy bgi aku..not just today but yesterday also.. because we all will not seen each other again.. kak pipah maybe LI VETERINAR kat nogori..kak nisah kat kedah.. kami junior pulak mungkin takkan sama bilik cm dulu lgi bahkan kuzy duduk luar lgi.. harapan tinggi agar kami akan rapat cm dulu lgi.. not just this time but forever.. if they married pon harap id invite untuk berkaraoke lgi?? maybe right? hahahahha

ahli bilik 102 kamsis khadijah july-dec 2013..
i will never forget our memories that so sweet..hehehe..

gambar atas nie adelah serba sedikit gmbar kami yg menjadi simpanan aku.. bilik aku skunk kosong..tinggal aku ngn ayu je yg kna stay because of kursus 23-25hb kat Hotel Adamson,kL.. di saat bilik aku kosong cm nie baru rasa rindu nyer ngn kakak2 bilik n kawan2 sebilik.. ayu kate mcm nk nangis la... sunyi je bilik.. selalu nyer pon mst xsunyi cm ni ..tido tu mmg sunyi lah.. itu mmg xleh nk kate ape dh..hahahah.. 

walaupon kami knal cume 6 bulan je tpi dlm tempoh tu lah aku blajar mcm2..aku mmg budak asrama dari dulu lgi.. tpi mnjadi budak hostel khadijah ia mmbawa pengalaman yg berbeza sikit berbanding zaman sekolah.. kat cini umur lain2 tpi perangai tu mcm2 ade.. hahahaha.. pejam celik pejam celik dah masa untuk berpisah.. sapa nak moment perpisahan kan?? aku mmg xkan nak..!! 

first knal waktu daftar awl2 dulu.. then smlm 21hb november 2013 mnjadi hari yg membuat sume mnangis.. aku pon nk nangis jgk sbb aku xleh balik awal cm org lain!!! huwaaaaaa.... sedih giler.. duet pon dh lebur beli tiket awl..last minute dpt tw kne wajib g kursus.. tpi mybe ade hikmah sblik kjadian nie.. 

kak pipah ngn kak nisah dh la last sem.. diaorg sama kos ngn aku..tpi actually kteorg satu dorm sume sama kos... hahahah.. sbb tu sng study sama2..tnyer ape pon diaorg leh tolong...sbb tu bgi aku diaorg nie special,..

kak su dan kak gee yg selalu mnjadi atok dan alang kami .. sayang kome .. gelak tawa ngn senyuman anda yg selalu gelar kami ustazah..kami takkan lupe ah.. terbaikk.. okay next time i update lgi ok.. bye..aslmkmm....... muahhh!!!

No comments:

Post a Comment